Oportunități de formare pentru anul școlar 2024-2025
Cursuri avizate M.E.
Programe pentru dezvoltare profesională continuă acreditate
- CRED-Curriculum relevant-educație deschisă pentru toți-formare nivel II-învățământ primar
- CRED-Curriculum relevant-educație deschisă pentru toți-formare nivel II-învățământ gimnazial
- Leadership și management în organizațiile școlare
- Marketing educațional
- Dezvoltarea competențelor de management educațional
- Managementul furiei
- Antrenarea tinerilor pentru succes. Program de coaching în educație
- Digitalizarea în evaluarea competențelor elevilor
- Platforme educaționale și instrumente de evaluare online
- Ora de net
- Provocări ale dezvoltării competențelor elevilor
- Educație outdoor (Educația outdoor - clasă fără pereți)
- Management participativ într-o școală care învață
- Abordări inovative în didacticile specifice învățământului primar și preșcolar
- Consiliere, orientare în carieră și dezvoltare personală pentru copii, adolescenți și adulți - Ghid și instrumente de intervenție asistată cu cardurile metaforice
- Profesorul reflexiv
- Marketing educațional în cariera didactică
- Strategii pentru prevenirea și combaterea abandonului școlar
- Leadership și coaching managerial
- Abilitarea curriculară pentru educație timpurie
- REAL - Școala deschisă pentru toate vârstele
- Practici incluzive în managementul școlar
- Educație interculturală
- Managementul stresului în școală
- Educația permanentă a elevilor aflați în risc "ACUM și AICI"
- Sănătos de mic
- Mentalitate deschisă în educație
- Perspecti SOCEM-PLUS - Dezvoltarea Social Cognitivă și Emoțională la Copii și Adolescenți
- Cum ajutăm elevii să-și descopere vocația
- Parenting eficient în procesul educațional: intervenții bazate pe colaborarea familie - școală
- Profesorul creator de lecții în spațiul virtual (Teleprofesor)
- Parteneriatul școală-părinți
Programe pentru dezvoltare profesională continuă complementare
- PRO ȘAH EDU
- Abilitarea cadrelor didactice pentru gestionarea eficientă a agresivității de tip bullying în școală - STOP Bullying
- Mai întâi caracterul
- Educație pozitivă - Educație Parentală - Stare de bine
- Elaborarea și implementarea proiectelor educaționale
- Starea de bine a profesorului - o călătorie conștientă
- Învață-i să învețe!
- Educație interculturală
- Inteligența artificială în educație
- Cre@tive Teacher
- Fenomenul violenței si bullyingul în școală
- DARE - Dezvoltare personală pentru copii și adolescenți
Programe de formare continuă avizate de Ministerul Educației
- Integrarea și adaptarea copiilor la mediul preșcolar
- Integrarea instrumentelor digitale în educația preșcolară
- Aspecte teoretico-metodologice privind susținerea examenului de definitivat în învățământul preșcolar
- Abilitarea curriculară a cadrelor didactice din învățământul primar pentru clasa pregătitoare
- Aspecte teoretico-metodologice privind susținerea examenului de definitivat în învățământul primar
- Perspective metodologice în abordarea procesului didactic la învățământul primar
- Utilizarea jocurilor de societate în predarea limbilor străine
- An English Catchy Adventure
- The Second English Adventure B1/B1+
- Didactici Inovative-Metode și tehnici de abilitare metacognitivă a cadrelor didactice, în contextul educației centrate pe competențe
- INSTRUMENTE ȘI METODE eLEARNING curs dezvoltat în cadrul Proiectului Erasmus+ 2021-1-RO01-KA121-SCH-000012392 KA121-SCH
- Pedagogie digitală
- Aspecte teoretico-metodologice privind susținerea examenului de definitivat în învățământul gimnazial și liceal
- Metode activ-participative de predare a limbii și literaturii române
- Predarea integrată a științelor
- Predarea Holocaustului
- Managementul organizației școlare
- Abordări dinamice în educație - între creativ și interactiv
- Managementul proiectelor Erasmus+ - Cum scriem un proiect Erasmus+ de succes
- Proiectele etwinning-parteneriate europene
- Formarea metodiștilor
- Formarea cadrelor didactice din învățământul preșcolar și primar pentru desfășurarea probelor practice/orale în profilul postului și a inspecțiilor speciale la clasă
- Formarea cadrelor didactice din învățământul gimnazial și liceal pentru desfășurarea probelor practice/orale în profilul postului și a inspecțiilor speciale la clasă
- Evaluarea activității de învățare în vederea pregătirii examenelor naționale
- Dezvoltarea competențelor cadrelor didactice de evaluare a lucrărilor scrise din cadrul examenului național de definitivare în învățământ și a concursului național de ocupare a posturilor vacante
- Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice debutante
- Perfecționarea cadrelor didactice pentru examenul național de titularizare
- Cercul siguranței
- Tehnici de acțiune-psihodramă cu copii
- Competențe de comunicare în relaționarea părinți-profesori-elevi
- Tulburări emoționale vs ADHD
- Tulburări specifice de învățare
- Patologii psihiatrice frecvente în rândul copiilor
- Drepturile fundamentale ale omului în U.E. – studiu de caz: Drepturile persoanelor cu dizabilități
- Educație antreprenorială
- Educație pentru mediu în școli sustenabile
- Inițiere în biblioteconomie. Organizarea bibliotecilor școlare
- Tehnologiile informaționale în biblioteca școlară-Realități și perspective
- Managementul financiar al unităților de învățământ preuniversitar
- Curs de formare secretar școală
- Accesarea fondurilor europene și implementarea proiectelor P.O.C.U. în unitățile de învățământ
- Managementul proiectului în oferta educațională extrașcolară
- Predarea cu atenție la traume – principii și activități practice
- Elemente de didactică
- Predarea online, nimic mai simplu
- Primul ajutor în școală
- File din literatura română - ediția a IX-a, 2025
- Festival de muzică corală Glasuri Cristaline, ediția a XIV-a, 2025
- Simpozion interjudețean „Creativitate în învățământ” Ediția a XXV-a, 2025
- MEDIUL AMBIANT ȘI DEZVOLTAREA DURABILĂ Simpozion Interjudeţean - Ediţia X
- „CATEDRA” / supliment - revistă trimestrială de educație școlară
- „MOZAIC LINGVISTIC”- revistă dedicată profesorilor de limbi moderne
- CERCURILE PEDAGOGICE